به گالری عطر فرانس پاریس خوش آمدید

بزرگترین نمایشگاه بین المللی زیبایی و عطر و ادکلن

بازدید: 1,991 بازدید

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی مواد بهداشتی، سلولوزی، عطر و ادکلن و همچنین ماشین آلات وابسته از 28 تا 31 اردیبهشت ماه سال 1400 خورشیدی در تهران، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران واقع در شمال بزرگراه چمران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه که بخشی از آن با هدف معرفی برندهای برتر وابسته به محصولات عطری برگزار می گردد با عنوان نمایشگاه ایران بیوتی و کلین-Iran Beauty & Clean Exhibition در روزهای سه شنبه تا جمعه به معرفی محصولات آرایشی و عطر و ادکلن برندهای معتبر جهان و ایران می پردازد. گفتنی است با توجه به شرایط ویژه مربوط به اپیدمی کرونا، نمایشگاه ایران بیوتی در سالن های 5، 6، 7، 8 و 27 و در فضایی باز فعالیت خود را آغاز می کند. «ایران بیوتی» به عنوان یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین نمایشگاه های تخصصی در زمینه مواد آرایشی، بهداشتی در منطقه خاورمیانه است که هر ساله با حضور گسترده شرکت های مطرح داخلی و خارجی برگزار و فرصت مناسبی را جهت ایجاد ارتباط، معرفی محصول، مذاکره و عقد قرارداد، تبلیغات، تحقیقات، شناسایی مصرف کنندگان و رقبا و بالاخره آماده کردن بازار هدف و جامعه برای پذیرش محصول یا خدمات مشارکت کنندگان را فراهم می سازد. شایان ذکر است در این رویداد بین المللی بیش از 150 شرکت تولیدی-توزیعی داخلی و خارجی حضور دارند. بنابر این نمایشگاه ایران بیوتی زمینه ساز افزایش صادرات و واردات و همچین بهبود وضعیت تجارت در منطقه و به ویژه ایران خواهد بود.

کلیه فعالین صنعت عطر سازی می توانند از این شرایط و فرصت طلایی به وجود آمده جهت دستیابی به اهداف زیر نهایت بهره برداری را انجام دهند: فروش بیشتر و افزایش سهم بازار، معرفی کالاهای جدید، به دست آوردن شهرت، اعتبار و موفقی، اخذ سفارشات کلان برای آینده یا به تعبیری پیش فروش محصولات، جمع آوری نقدینگی، برقراری ارتباط با جامعه و مصرف کنندگان، ایجاد ذهنیت مثبت و قوی به نفع بنگاه یا محصول، القا یک طرز تفکر یا اندیشه نو در مصرف کنندگان، یافتن پیمانکاران و تأمین کنندگان مواد اولیه عطری.

 

چرا باید در نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی شرکت کرد؟

حضور در رویدادهای بین المللی نه تنها موجبات افزایش دانش و مهارت اختصاصی میگردد بلکه سبب ارتقاء شده و ارزش آفرینی بسیاری برای هر دو گروه برندها و مخاطبان ایجاد میکند. از جمله: تأمین نیازهای آینده مصرف کنندگان، تعیین برنامه های آینده رقبا، بهبود توان پرداخت مشتری و تعیین حدود تحمل قیمت از جانب آنان، معرفی و شناسایی انواع محصولات مشابه، کیفیت و قیمت آنان، یافتن ارتباط مستقیم بین خریدار بالقوه و فروشندگان، نحوه گسترش روابط و مناسبات تجاری با شرکت کنندگان داخلی و خارجی، اطلاع از آخرین دستاوردهای تولیدی و خدماتی کشورهای خارجی، مشاوره حرفه ای صنعت ادکلن سازی و آرایشی-بهداشتی.

 

گروه های کالایی نمایشگاه ایران بیوتی و کلین 2021:

به گزارش گالری فرانس پاریس، گروه های کالایی این رویداد تجاری عبارتند از: مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو، ناخن، دهان و دندان، عطر و اسپری، رنگ مو، محصولات محافظتی کودک، خوشبو کننده هوا، حشره کش، واکس، اسپا و تناسب اندام، اسانسها و مکملها، مواد اولیه واسطه ای، خدمات مشاوره ای، کلینک زیبایی و بهداشتی، مراکز علمی و تحقیقاتی، نشریات تخصصی صنایع بسته بندی، توزیع، پخش و فروش، لوازم و وسایل آرایشگری، آرایشگاهی و مراقبت از پوست، ماساژ، دستگاه های نظافتی، سایر ماشین آلات و صنایع وابسته به محصولات عطری.

نمایشگاه ایران بیوتی و کلین | Iran Beauty & Clean Exhibition

 

 

 

دسته‌بندی اخبار
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت