به گالری عطر فرانس پاریس خوش آمدید

نمایشگاه طراحی و بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس

بازدید: 1,121 بازدید
نمایشگاه لوازم آرایشی و عطر پاریس | PCD – Perfumes, Cosmetics & Design:

نمایشگاه طراحی و بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس- Packing of Perfumes, Cosmetics & Design که به اختصار PCD خوانده می شود یکی از نمایشگاه های بین المللی معرفی و ارائه محصولات آرایشی و عطر و ادوکلن و بسته بندی این محصولات زیبایی است که هر سال در ماه ژانویه برگزار میگردد. آخرین شماره برگزاری این نمایشگاه از اول تا دوم بهمن ماه سال 1399 برگزار شد. شماره بعدی این نمایشگاه از 19 تا 20 ژانویه سال 2022 میلادی در شهر پاریس فرانسه برگزار می گردد.

نمایشگاه طراحی بسته بندی عطر و ادکلن آرایشی پاریس | گالری فرانس پاریس | فروشگاه عطر فرانس شاپ

نمایشگاه طراحی بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس-PCD Paris نمایشگاهی تخصصی برای ارتباط با تولید کنندگان، صاحبان برندها، شرکت های تحقیقاتی و آزمایشگاه های علمی تولید کننده عطر و ادکلن و همچنین شرکت های خدماتی عطر و ادوکلن و صنعت بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی خواهد بود. این رویداد تخصصی سالانه همواره بر نوآوری ها و ابداعات متمرکز است و از طریق آن می توان با کلیه مشتریان علاقمند امروز و آینده بدون اتلاف زمان در طول این نمایشگاه دو روزه دیدار کرد. این نمایشگاه که در واقع در بخشی وسیع به عنوان نمایشگاهی فناورانه در مقیاس انسانی طراحی شده است، به تبادل اطلاعات و دانش بیشتر میان شرکت کنندگان کمک شایانی می کند. یکی از مزایای حضور در این نمایشگاه ارزشمند آن است که شرکت ها و برندهای غرفه دار می توانند در بسته انتخابی خود، شرکت در کنفرانس ها را نیز انتخاب کنند. طراحی این نمایشگاه به مدیریت زمان کارشناسان و بازرگانان این صنایع نیز بسیار کمک می کند؛ مرکز ابداعات بسته بندی پاریس، متخصصان برندهای آرایشیبهداشتی پیشرو بین المللی همچون شرکت ها و برندهای مراقبت های پوستی، لوازم آرایش، لوازم مراقبت های شخصی، رایحه ها، عطرها و تأمین کنندگان کلیدی در این صنعت را گرد هم آورده تا نمایشگاه طراحی بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس را به عنوان رویدادی تجاری که به ابتکارات در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن بسیار زیاد پرداخته است نماد پرفیوم و عطرسازی معرفی کند. چرا که برندهای معتبری همچون شنل-CHANEL، اورآل-L’OREAL، جانسون اند جانسون-johnson & johnson، شیسیدو-Shiseido و بسیار شرکت ها و برندهای پیشتاز وابسته به صنایع عطرسازی در آن حضوری پر رنگ دارند. یکی از اسپانسرهای اصلی این نمایشگاه، برند شنل-CHANEL است.

برند پیشتاز شنل-CHANEL در حوزه عطر و ادکلن | گالری فرانس پاریس | فروشگاه عطر فرانس شاپ

در نمایشگاه طراحی بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس- PCD غرفه داران زیر از شرکت کنندگان همیشگی و فعال بوده اند که عبارتند از: تأمین کنندگان مواد خام اولیه؛ تولیدکنندگان ماشین آلات بسته بندی عطر؛ دستگاه های تولید و توزیع بسته بندی عطر و لوازم آرایشی؛ تولیدکنندگان بسته بندی های سفارشی؛ تأمین کنندگان محصولات و نرم افزارهای کنترلی و نظارتی؛

 

محصولات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه طراحی بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس:

 مواد خام اولیه و مواد اولیه جدید؛ سازگاری و مقاومت؛ بسته بندی؛ طراحی؛ نمونه سازی پر سرعت؛ سری زنی؛ شکل دهی و فرم دهی؛ تزیین و زیباسازی سطوح؛ سیستم ها و پمپ های پخش هوا؛ مبارزه با نمونه های تقلبی؛ پرینت و چاپ بسته بندی محصولات عطری و آرایشی.

 

بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان نمایشگاه طراحی و بسته بندی عطر و لوازم آرایشی فرانسه ٢٠٢٠ (PCD):

متخصصین تحقیق و توسعه، کارشناسان نوآوری ها، کارشناسان بخش توسعه بسته بندی، خریداران در بخش بسته بندی، طراحان عطر و ادکلن و شیشه های عطر و ادکلن، بازاریابان، تجار و بازرگانان ادکلن، مدیران برندها و شرکت ها از شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه طراحی و بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس هستند.


دیدگاه های موجود گوناگون برای حضور در نمایشگاه بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس:

خلاقیت در ثبت اختراع؛ چگونگی تولید ایده های جدید؛ طراحی؛ پیکرنما، نمونه سازی، و چاپ سه بعدی؛ بهداشتی، محصولات مو و رنگ مو، محصولات مراقبت در برابر خورشید؛ محصولات مراقبت های فردی، لوازم آرایشی و میکاپ؛ عطر و ادکلن مردانه و زنانه؛ مرحله ثانویه بسته بندی مانند: برچسب سازی، مندرجات نویسی، لوازم جانبی، سه لتی، پر کننده ها، تهیه جعبه های تاشو و در نهایت جعبه های هدیه از موضوعات پر بحث و حاشیه در این نمایشگاه است.

پیشرفت های فنی، عملکرد های مهم و گرایشات آینده بازار در این نمایشگاه نیز عرضه می شود و در دو مراسم ویژه جوایزی اهدا می شود. مراسم های اهدای جوایز کیفیت کار تیم بسته بندی را بیشتر نشان می دهد و آنها را با چالش های بازار در این حوزه آشنا می سازد. بنابراین تمرکز قوی بر ابداعات و آموزش، راهی به سوی آینده بسته بندی می گشاید و تعاملات حاضر در این نمایشگاه می توانند بسیار مثمر ثمر باشند. همچینن شرکت کننده ها در راه اندازی پروژه ها، پیشرفت های فنی، نوآوری های و فرآیندهای بازار سهیم هستند.

 

مقالات علمی-کاربردی نمایشگاهی:

مقالاتی که همواره انتظار می رود در این نمایشگاه و کنفرانس های آن ارائه شوند عبارتند از: موضوعات بهداشتی، محصولات مو و رنگ مو؛ موضوعات مربوط به محصولات مراقبت در برابر خورشید، محصولات مراقبت های فردی، لوازم آرایشی و میکاپ، عطر و ادکلن مردانه و زنانه؛ مراحل ثانویه بسته بندی: برچسب، مندرجات، لوازم جانبی و سه لتی، پر کننده ها، جعبه های تاشو، جعبه های هدیه.

 

بخش های فناورانه کاربردی:

بخش های اصلی فناورانه در نمایشگاه طراحی بسته بندی لوازم آرایشی پاریس عبارتند از: طراحی، نمونه سازی یا پیش نمونه سازی، ماکت سازی، چاپ سه بعدی؛ مدیریت رنگ، کالریمتری؛ قابلیت سازگاری و پیش بینی؛ مواد اولیه و مواد جدید، متوسط و زیر لایه: فلز، پلاستیک، مواد افزودنی، بیوپلاستیک، فویل و مواد افزودنی، کاغذ، مقوا، چوب، پارچه؛ پردازش: تزریق، قالب ریزی، IML، تکنیک های شکل دهی، چاپ، جوهر [چاپ سیلک اسکرین، چاپ پد، افست، دیجیتال]، وارنیش، پوشش صنعتی؛ مونتاژ: رباتیک، اتصال، جوشکاری، مغناطیسی و غیره؛ تکنیک های زیباسازی و روکش زدن: TTS ، لیزر، فویل های چاپ؛ برش، بسته بندی، اتصال، الحاق، استفاده؛ سیستم های توزیع و پخش؛ چاپ الکترونیک؛ قابلیت ردیابی، مبارزه با نمونه های تقلبی.

 

گالری فرانس پاریس: فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن فرانس شاپ

 

دسته‌بندی اخبار
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت