![پشنهاد خرید ادکلن با دوستان در گالری فروشگاه عطر](https://franceshop.ir/wp-content/uploads/2021/09/پشنهاد-خرید-ادکلن-با-دوستان-در-گالری-فروشگاه-عطر.jpg)
حتماً تاکنون برای شما هم پیشآمده است که یکی از دوستانتان درخواست کند تا در هنگام خرید عطر ادکلن برای خودش یا فرد دیگری او را همراهی نمایید. چنانچه اینگونه است باید به شما تبریک بگوییم. زیرا این درخواست بدبن معنا است که وی سلیقۀ و دقت شما را در انتخاب عطر میپسندد و حتماً در این زمینه شما را صاحبنظر و باقدرت تشخیص و انتخاب میپندارد.
ولی بایستی دانست که این کار مسئولیت زیادی بر دوسش شما قرار می دهد و اندگی هم سخت و شاید پیچیدگی هایی هم داشته باشد. چرا که عطر و اودکلن محصولات لوکسی هستند که خرید انواع اصل و ارجینال آن یعنی پرداخت پول زیاد و درصورتیکه دوست یا کسی که برای او عطر انتخاب کردهاید از رایحۀ آن لذت نبرد، حتماً کمی احساس ناخوشایند و شرمساری به شما دست خواهد داد.
خرید عطر ادکلن
در هرحال چنانچه در انتخاب ادکلن شخص موفق و صاحب نظری هستید و میتوانید با دانش و مشام قدرتمند خود برای دیگران هم ادکلن مناسب انتخاب کنید، خوب است که در اینجا مطالب گالری عطر فرانس پاریس را نیز مطالعه کنید تا ما نیز چند نکته مهم در خصوص انتخاب ادکلن بیان کنیم و توانایی شما را در این زمینه بهبود بخشیم.
ابتدا درباره سلیقۀ عطری از وی سؤال کنید:
همۀ افراد جامعه یک سلیقۀ عطری ندارند. به طور مثال برخی افراد بههیچعنوان از رایحههای تلخ لذت نمیبرند. افرادی هستند که بوی خیلی شیرین و شکلات مانند عطرها منجر به سردرد در آنها میشود. کسانی هستند که دوست ندارند اودکلنی بزنند که بو و رایحه آن برای مدتزمانی باقی بماند و برای افرادی که رایحۀ عطرهای پودری را نمیپسندند نباید چنین اودکلنهایی انتخاب کرد. بنابراین نخستین قدم برای راهنمایی خریداران در مورد خرید عطر ادکلن مناسب این است که چه نوع رایحهای را اصلاً نمی پسندد. اگر همین اطلاعات را در نظر بگیریم کلی از اودکلنهای درون قفسهها هستند که از لیست انتخاب خارج میشود و این نکته مهم داستان انتخاب ادکلن است.
میزان غلظت مورد نظر خریدار عطر چقدر است؟ ادوپرفیوم دوست دارد یا ادوتویلت [ ادو توالت]
از دوست خود بخواهید تا درباره میزان غلظت ادکلن مورد نظرش به شما توضیح دهد؛ اینکه وی ادکلنهای لطیف را می پسندد یا ادکلن هایی با ماندگاری بیشتر یا ادکلن هایی با پخش بالا را به شما توضیح دهد. اینکه آیا دوست دارد از اودکلنهای غلیظ استفاده کند و در بوی آنها غوطهور شود یا ترجیح میدهد تا ادکلن وی فقط یک رد ساده روی لباسش داشته باشد. همچنین آیا او تمایل دارد اودکلن را درون کیفش نگه دارد و هر از گاهی در طول روز آن را مجدد روی لباسش اسپری کند یا این کار برایش زحمت دارد و ترجیح میدهد ادکلن با ماندگاری طولانی داشته باشد که نخواهد مدام آن را تجدید کند. اینها پرسش های بسیار مهمی هستند که انتخاب را برای شما سادهتر خواهند کرد و حتماً با درک بهتری سراغ قفسههای عطر و ادکلن خواهید رفت.
ادکلن چرب دوست دارد یا ادکلن با پخش بالا:
خرید عطر ادکلن های چرب که در ساخت و تولید آنها از روغنهای طبیعی استفاده شده است، معمولاً ماندگارتر هستند؛ ولی به طور معمول قدرت پخشکنندگی بالایی ندارند. برای استشمام این قبیل عطرها باید نزدیک به فردی که آن را استفاده کرده است قرار بگیریم. برعکس این داستان، عطرهایی هستند که سبک بوده و در عوض با قدرت پخشکنندگی بالا فضا را پر میکنند. لذا این مورد، یعنی انتخاب اینکه کدام یک از این حالات برای دوست خوشایندتر است محدودۀ انتخاب و پیشنهاد خرید را برای شما کوچکتر میکند و همین موضوع اطمینان از نتیجه نهایی خرید عطر ادکلن را بیشتر خواهد کرد.
آیا قرار است ادکلنی لوکس و لاکچری خریداری کنید یا ادکلنی برای استفاده روزانه:
در هر برهه ای از زمان، عطرها برای مقاصد، مراسم، فصل ها و با طعم و رایحههای مختلفی ساخته میشوند. این خصوصیات باعث میشود علاقمندان ادکلن همیشه چند شیشۀ مختلف از این کالا را در منزل و یا محل کار داشته باشند که هرکدام را در مکان، زمان یا حتی رویدادهای خاصی استفاده کنند. همین موضوع میتواند شیوۀ خوبی برای انتخاب عطر مورد نظر باشد. اینکه دوست شما ادکلن را برای استفاده در محل کار و به صورت روزانه میخواهد یا دوست دارد ادکلنی داشته باشد که فقط مناسب جشنهای عروسی و تولدها است راهنمای خوبی برای خرید بهعنوان کسی است که میتواند از میان هزاران هزار انتخاب مختلف، بهترین و مناسبترین گزینه را برای دوست خود برگزیند.
دوست شما چه رایحه هایی را می پسندد؟ ساده یا پیچیده؟
همۀ ادکلنها از سه نُت اولیه، میانه و اصلی تشکیل شدهاند که مواد تشکیلدهندۀ هرکدام که ممکن است طبیعی یا سنتزی باشند متفاوت است. ترکیب این سه لایه از ادکلن میتواند رایحه ای ساده ایجاد نماید یا یک بو با پیچیدگی که ممکن است لازم باشد برای تشخیص هرکدام از نتها مدتی ادکلن را استشمام کنیم. به طور مثال ادکلن هایی که بعد از آن که آنها را بو میکنید رایحه تمیزی به مشامتان میرسد عطرهایی هستند که پیچیدگی کمتری دارند. در هر حال این نشانه ای عالی برای کشف ساده تر انتخاب بهترین ادکلن برای کسی که در این زمینه قدرت تصمیمگیری خوبی ندارد.
عطری می خواهد که جذابش کند یا عطری که خودش از آن بیشتر لذت ببرد؟
ادکلن ها چه در انواع مردانه و چه زنانه آن، دستهبندی دیگری هم دارند. عطرها ادکلنهایی که برای همجنسها و غیر همجنسها خوشایند است و عطرهایی که بیشتر برای جنس مخالف جذاب است. بههرحال این نوعی تصمیم و انتخاب در میان عطرها است و حتماً نقش بزرگی در برگزیدن رایحه موردنظر دارد.
چقدر می خواهید هزینه کنید؟
نکته بسیار مهم دیگر همین است که چقدر می خواهید برای خرید حضوری و یا غیر حضوری ادکلن هزینه کنید و بنابراین در همان ابتدای شروع تصمیم گیری برای خرید باید حتماً آن را در نظر گرفت. لذا بهتر است درباره حداکثر بودجهای که دوست شما به این کار اختصاص داده است بهطور شفاف از وی پرسش کنید.
آیا ادکلن و یا عطری که برای دوستتان انتخاب کرده اید به او می آید؟
سرانجام پرسشی که شما بهعنوان یک دوست باید به آن پاسخ دهید این است که آیا این خرید به او می آید؟ چرا که ادکلنها علاوه بر عطر و طعم، شخصیت هم دارند و استفاده از آنها برای کسانی که در کنار شما قرارگرفته یا معاشرت میکنند حاوی پیغامهای مختلفی است. برخی از عطرها شخصیت غیرقابل دسترسی از فرد را نمایش خواهند داد و بعضی دیگر مهربان و منعطف و دوستداشتنی هستند. ادکلنهایی وجود دارند که رایحه و طعم و رنگ آنها پر از زرق و برق می باشد و ادکلنهایی که شیک بودن صفت اصلی آنها است؛ حتی ادکلن هایی هستند که قدرت یک شخصیت را در اجتماع ساطع می کنند یا ادکلن هایی که بیان می کنند که آن فرد تصمیم گیرنده نهایی جلسات کاری خواهد بود! بنابراین این مهم است که دوست شما دلش میخواهد با استفاده از یک ادکلن ارجینال خود واقعیاش باشد یا جلوهای متفاوت از شخصیت همیشگیاش را به نمایش گذارد. این شما هستید که با شناختی که از وی، اخلاق وی و سلیقه اش دارید میتوانید با توجه به هر آنچه در موارد قبلی به آنها اشاره شد، ادکلن مناسب و شایسته دوست خود را انتخاب کرده و به او پیشنهاد دهید.