خلاقیت طراح ایرانی در طراحی شیشه های عطر و ادکلن همه اهالی حوزه تولید عطر و ادکلن و شرکت های تولید شیشه عطر را به وجد آورد.
طراح جوان ایرانی، آقای مصطفی آروند با ارائه طرحی خلاقانه برای شیشههای عطر و ادکلن موفّق به کسب مدال نقره چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی creativity International Print & Packaging Design Awards-جوایز بین المللی خلاقیت در طراحی چاپ و بسته بندی ایالات متحده آمریکا شد.
هیأت داوران از بین سه هزار و یکصد و هفتاد طرح ارسالی به این رویداد جهانی، هشتصد طرح را در مرحله نخست داوری کردند و فقط 5 درصد کل آثار ارسالی در بالاترین جایگاه قرار گرفتند که در این رویداد جهانی آقای مصطفی آروند، کارشناس ارشد رشته طراحی صنعتی با طرح ابتکاری دوئت-DUET توانست به عنوان نخستین شخصیت ایرانی الاصل در جمع برترینهای این رقابت قرار گیرد.
بسته بندی ارائه شده در ارتباط با حل موضوع کوچک و همیشگی زوجهایی است که در هنگام استفاده از شیشههای عطر و ادکلن شخصی در حمل و نگاه داری از این قبیل محفظهها به صورت مجزا با مشکل روبرو میشوند و همواره در طول سفرهایشان با کمبود جا، احتمال شکسته شدن شیشه و یا ریختن عطر مواجه میشوند.
در طرح ابداعی آروند، با تلفیق دو محفظه عطر با یکدیگر، عطرهای زنانه و مردانه در یک شیشه قرار گرفتهاند و هر یک از آقا و خانم می توانند با چرخاندن 180 درجه ای شیشه از عطر مربوط به خود استفاده کنند.
وجهی از بسته بندی که ادکلن مردانه در آن تعبیه شده با حرفM و وجهی که حاوی عطر زنانه است با حرفW مشخص گردیده است.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن فرانس شاپ برترین فروشگاه عطر و ادکلن اصل و اورجینال