به گالری عطر فرانس پاریس خوش آمدید

کف کوچه و خیابان محل عرضه ادکلن نیست

بازدید: 1,161 بازدید
محل عرضه فروش ادکلن عطر کف خیابان گذر مترو و خیابان محل فروش ادکلن نیست

کف کوچه و خیابان و محل گذر مردم و ایستگاه های مترو، محل فروش عطر و ادکلن نیست. مهدی لطفی پناه، فعال اقتصادی در حوزه فروش عطر و ادکلنهای اورجینال می گوید: خطر استفاده از محصولات تقلبی، فیک، های کپی و قاچاق از چند منظر قابل بررسی است که مهمترین آن مبحث سلامتی و اتفاقاتی است که برای مردم و جامعه رخ می دهد. افرادی که دست به تولید مواد بهداشتی و آرایشی تقلبی در داخل و یا خارج از کشور می زنند و یا قاچاق را مسیری برای هموار کردن راه پنداشته اند و منفعت طلبی و سود غیر شرعی و غیر مجاز را انتخاب کرده اند، مطمئناً تعهد اخلاقی ندارند و نیاز است تا در این مسیر جامعه ای هشیار پرورش دهیم تا از چنین کالاها و محصولاتی فاصله گرفته شود.

وی در ادامه گفت: جاهایی که این محصولات تولید می شوند نقاط و مکان  هایی هستند که نکات بهداشتی و نکات اولیه رعایت نمی شود و به هیچ عنوان با اصول و استانداردهای تولید آشنایی ندارند؛ اینچنین گروهی از تولیدکنندگان، از دستگاه های مجاز و پیشرفته برای تولید استفاده نمی کنند و مواد اولیه مرغوب و مجاز را برای بهبود کیفیت و تولید به کار نمی گیرند.

همچنین بسیاری از این فراورده های آرایشی-بهداشتی دارای رنگ یا به عبارتی رنگی هستند و برای آنکه اینگونه فراورده ها به قیمت ارزان و مناسب تر تمام شوند، رنگ ها و پایدار کننده هایی را استفاده می کنند که غیر استاندارد هستند و شاید حاوی فلزات سنگین از جمله سرب، نیکل، کروم و آرسنیک باشند که سلامت فرد را به خطر می اندازد؛ ولی آن فرآورده را سالم نگاه می دارد.

استفاده از اینگونه محصولات غیر مجاز هم در دراز مدت و هم در کوتاه مدت بر سلامت فرد تأثیر می گذارد و سیستم های تنفسی آنها را نشانه گرفته است. این فعال حوزه عطر و ادکلن اصل ادامه داد: اسانس های تقلبی و فیک به شدّت آلرژی زا هستند و تأکید می شود تا مردم از فروشگاه های معتبر و ثبت شده از جمله فروشگاه های اینترنتی دارای نماد اعتماد خرید اینترنتی کنند.

تفاوت قیمت معنادار برخی محصولات و کالاها یکی از راه های تشخیص محصولات تقلبی و های کپی است و وظیفه آحاد جامعه و به ویژه وزارت بهداشت و دستگاه های ذیربط است تا با همکاری یکدیگر با این ناهنجاری ها در کف خیابان ها و کوچه پس کوچه ها مبارزه شود.

گذر مترو و خیابان محل فروش ادکلن نیست

چند راه برای شناخت عطر و ادکلنهای تقلبی، فیک و های کپی:

لطفی پناه در پاسخ به این پرسش که عطر تقلبی را چگونه تشخیص دهیم گفت: به زبان ساده، برای تشخیص عطر مجاز از غیرمجار مقداری عطر را در دستتان لمس کنید؛ اگر احساس چربی کردید به اینکه این عطر اصل است باید شک کرد. وی افزود: عطر در فرایند انحلالی بین حلال و الکل قرار می گیرد و نباید چرب باشد؛ اگر چربی را احساس کردید بدانید که تقلبی است. وی ادامه داد: از دیگر روش های تشخیص، مدت زمان ماندگاری عطر است.

عطرهای خوب و ادکلنهای برند معمولاً به طور متوسط از سه یا هشت ساعت ماندگاری دارند؛ همچنین معمولاً بوی عطرهای نامرغوب سریع می رود و گاهی هم آنقدر پایدار کننده استفاده شده که یک هفته ماندگاری دارند!

وی اضافه کرد: استفاده کنندگان محترم فرانس شاپ، به نام درج شده و آنچه بر روی شیشه عطر چاپ شده توجه بسیار کنند. اگر نوشته ها به راحتی پاک شوند باید به اصل بودن آن عطر و ادکلن شک نمایند. کار نکردن خوب اسپری، خراب بودن والف ادکلن، به خوبی پخش نشدن عطر در هنگام اسپری و همچنین قیمت ادکلن نیز از دیگر راه های تشخیص اصل بودن عطر و ادکلن می باشد.

توجه داشته باشید عطرهای فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی و غیره اورجینال جعبه دارند و در بیشتر موارد هیچ ادکلنِ اورجینالی بدون جعبه نیست. بنابراین گذر مترو و خیابان محل فروش ادکلن نیست.

نکته: این مقاله در خبرگزاری فرارو مورخ سیزدهم تیرماه سال 1400 خورشیدی با عنوان «گذر مترو و خیابان محل فروش ادکلن نیست» منتشر شده است و در 24 ساعت بیش از 12000 بار بازدید و مطالعه داشته است.

نویسنده: مهدی_لطفی پناه

گالری فرانس پاریس: فروشگاه اینترنتی عطر فرانس شاپ

گذر مترو و خیابان محل فروش ادکلن نیست

 

دسته‌بندی اخبار
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “کف کوچه و خیابان محل عرضه ادکلن نیست”

  1. من ادکلنی که باسلام ادعای اصالت شو میکرد از یه شارلاتانی بنام رستمی نژاد از بقالیه نیوپرفیومر خریدم که مدعی اصل فروش پایتختو میکشه. توله دزدو اگر شد که میام خدمتش. ببخشین من عصبانی ام درود برشرف فرانسشاپ صادق وسالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت